امروز پنج شنبه  ۴ تير ۱۴۰۵
۱۴۰۵/۰۲/۲۴- ۱۶:۴۷
24 اردیبهشت 1405 - 16:47
بررسی ظرفیت همکاری‌های عمرانی و شهری یزد با چین

نشست رئیس اداره اول آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد

در نشست رئیس اداره چین وزارت امور خارجه با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، بر تقویت همکاری‌های عمرانی و فنی استان یزد با کشور چین تأکید شد.

در نشست رئیس اداره اول آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، بر تقویت همکاری‌های عمرانی و فنی استان یزد با کشور چین تأکید شد.

در این جلسه که با حضور  موسوی رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان یزد، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، شهردار یزد و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان برگزار شد، سیدمهدی طلایی‌مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان، بر ضرورت توسعه همکاری‌های عمرانی و فنی یزد با چین تأکید کرد.

مهدی فرازی، رئیس اداره چین وزارت امور خارجه، با اشاره به اهمیت استان صنعتی و معدنی یزد و روابط بسیار خوب این استان با چین، ابراز امیدواری کرد که این مناسبات در مسیر توسعه و تقویت بیشتر قرار گیرد.
در ادامه این جلسه، شهردار یزد و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیز به بیان ظرفیت‌ها و زمینه‌های قابل همکاری با کشور چین در حوزه‌های مرتبط با شهرداری‌ها پرداختند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما